2016. augusztus 18. 16:30 - Mr. Slayer

Visszatértem!

skeletonwarrior.jpg 

 

Amikor 2014 novemberében elkezdtem a geeksarok megalkotását, akkor még úgy voltam vele, hogy minden úgy fog menni, mint a karikacsapás.

Aztán be kellet látnom, hogy nem minden úgy fog működni, ahogy azt elgondoltam. Ráadásul közben én is egy kicsit magam alá süllyedtem, nem is inkább azt mondhatnám, hogy engedtem a Semmi különös delejes csábító erejének és a bennem lakozó Fantázia megrogyott.

De ahogy a Végtelen történetben itt is maradt még egy kis remény szikra, ebben párom nagy segítségemre volt.  Segített felrázni és felébredni. Ráébresztett arra, hogy egyre jobban csúszok lefelé a nagy sötétszürkeségbe, és ha nem teszek valamit, akkor mindaz, amit eddig elértem és felépítettem az végleg elveszhet.

Így hát ismét felállok és folytatom harcom töretlen, de remélem, nem bukok el többet. Ahogy anno írtam szeretnék igen sok témával foglalkozni, ide értve a wargame-et, a szerepjátékokat és sok minden mást. Tervbe volt véve az is, hogy egyes angol cikkeket is megpróbálok át ültetni magyar nyelvre, hogy akik nem annyira értik az idegen nyelvet azok előtt se záruljon be a világ. Hát ezt inkább a meglátjuk kategóriába helyezném, de remélem azért sikerül majd ezt is megvalósítani.

Kedves olvasó Visszatértem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geeksarok.blog.hu/api/trackback/id/tr698907778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása